Bu Blogda Ara

23 Kasım 2010 Salı

Testere 3D

Geçen gün bir arkadaşımla sırf 3 boyutlu olması nedeniyle testere filmine gittik. 3d görüntü oyunları beklerken birkaç kopma uçma sahnesinde üzerimize gelir gibi oldu nesneler.. Hepsi bu! Oldu demiyorum dikkat ederseniz, olur gibi oldu... Saçmalık! 3D yazmasaydı eminim çoğu kişi gitmeyecekti bu filme. Serinin diğer filmlerini dahi izlememiştim. Sanmıştım ki My Blood Valentine 3D deki gibi sahnelerle kalbim yerinden fırlayacak. Kaç sefer yerimden sıçradığımı, balta üzerime gelirken eğildiğimi hatırlıyorum. Onun gibi birşey beklemiştim, fakat hissettiğim tek şey çene kopmaları parçalanmaları vs sahnelerde duyduğum tiksintiydi. Film sonunda öyle yoğun bir negatif enerji ile dolmuştum ki çıkışta arkadaşımla tartıştım.. Ne dese battı bana yahu.. Diyeceğim o ki :) Gitmeyin bence.. Çok merak ediyorsanız netten indirin. Değmez. Hatta mümkünse hiç izlemeyin ya :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder